HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Itt van az ősz, itt van újra

2009.09.05. 10:01 sylblog

Pár napja beugrottunk a piacra, és megakadt a szemem formás kis sütőtökön, ami egy árusnál (narancs)ságrállott. Elég jó áron adta kilóját a bácsi, 150 ft-ért. Egy 30-35 cm-s hosszút választottam, ősz indításnak ez is megteszi.

sütőtököt bő 1,5 órát sütöttem. Aztán a húsát kanállal kiszedtem és villával alaposan áttörtem. Amíg a tök sült, addíg 2 közepes krumplit, 100 gr zellert répával megfőztem. A főzőlébe raktam kurkumát és szerencsendiót és csipetnyi sót. Kb. 200-300 gr tököt az előzőekkel összeturmixoltam és első körben kevés reszelt trappista sajttal tállaltam a babának.

Magunknak pulykamellfiléből apróhúst készítettem második körben ebből pulykahúsiból turmixoltam a zelleres-sütőtök püréhez.

Szólj hozzá!

Címkék: ősz baba sütőtök sajt 10 zeller pulykahús hónapos kortól szerencsendió

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr751361483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása