HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Anyatej fejés 6,5 hónapja:vége

2011.02.25. 11:52 sylblog

Több hete betegeskedik a család, főleg a nagyobb fiam és a kicsi is. Eddig aktívan fejtem a tejet, egy-két nap múlva a kisebb 9 hónapos lesz. Fáradt, kimerült, beteg vagyok. Eddig bírtam. Leteszem a lantot, akarom mondani a mellszívót. Nem kell megvetni, én anyatej ügyben mindent megtettem és még van a fagyasztóban. Már csak reggel-este kap nagyrészt picur anyatejet vagy tápszert. A betegséggel lecsappant a fejésre fordítható idő és így a tejmennyisége is. Még napi 1x muszáj vagyok pár napig fejni, mert csak fokozatosan tudom elhagyni, különben begyulladna a mellem.

1 komment

Címkék: betegség fejés anyatej mellszívó

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr962689603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

essz · http://bubukedves.blog.hu 2011.06.30. 00:55:28

szuper a 9 hónap!
aki megvet, szívja maga...
süti beállítások módosítása