HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Sáfrányos karalábés rizottó

2010.05.06. 17:26 sylblog

Nyílt egy új zöldséges házunktól nem messze, szerencsére barátibbak az árak, mint az előző tulajé. Sőt, rugalmasan néha ad kedvezményt a nap vége fele érkező vevőknek. Hirtelenjében megláttam egy szép formás karalábét és első gondolatként klasszikus főzeléket akartam készíteni belőle. A karalábé árából kaptam 10 ft kedvezményt:). Amikor itthon kezdtem a zöldségeket pucolni, akkor döbbentem rá, hogy nincs itthon krumpli. Gyorsan átvariáltam magamban Mazsi kajájának a receptúráját. Egy fél bögre rizst kevés olajon  megpirítottam, majd felengedtem vízzel és beleraktam bio tyúkhúsleves kockát (DM, Alnatura termék), majd egy répát és az egész karalábét apróra felkockáztam és hozzáadtam. A fűszerezés még aprított fokhagyma, újhagyma, sáfrány és kevés kömény és pari lé.Amikor már megfőttek a zöldségek és a rizs is nagyon puha lett az egészet egy kevés tejjel átrottyintottam és raktam bele natúr krémsajtot:) /nyam!!!/

Jó étvágyat!

Szólj hozzá!

Címkék: kocka egy fokhagyma éves dm tyúkhúsleves sáfrány karalábé kömény kortól alnatura

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr481979490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása