HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Csirkemáj másképp (8-10 hónapos kortól)

2009.07.30. 15:13 sylblog

Nagyobb adag kaját készítettem Mazsolának csirkemájból, mert a fagyóba akartam elrakni későbbre. Egy fej vöröshagymát nagyon apróra vágtam és vajon megpároltam, amíg üveges nem lett. A csirkemájat a hagymán átpirítottam, majorannával, borsikafűvel, fokhagymával megszórtam. 35 dkg ubit felkockáztam, 2 szál répát felkarikáztam és hozzáadtam a csirkemájhoz, miután szépen átpirult. Ezután  beleraktam zöldborsót, 3 paradicsomot (héjától megszabadítva) és zöldbabot. Fedő alatt megpároltam az egészet, majd a végén felengedtem 2 dl (Biopont) rizstejjel. Sűrítésnek raktam bele egy marék, előre beáztatott rizst és kukoricapelyhet. Amikor a rizs is megfőtt egy kicsit pari lét raktam még bele. Ha nem engedem fel sok vízzel a májat, akkor felnőtteknek sima zöldséges-májas raguként fogyasztható tetszés szerinti körettel. A végén kicsit megsóztam. A vaj, rizstej selymes állagot és ízt ad a kajának. Uborka azért került bele, mert a cukkíni elfogyott itthon.                                                  

Szólj hozzá!

Címkék: hagyma uborka 10 rizs csirkemáj 8 vaj majoranna cukkíni ubi rizstej hónapos borsikafű

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr591277782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása