HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Kókuszos kínai kel főzelék csirkével (12 hónapos kortól)

2011.09.08. 11:47 sylblog

Nagyon "leragadtam" kókusznál, mai kreációm is ezzel készült, kókuszreszelék "darával",amit forróvízzel és natúr kölespehellyel kikevertem és ezt adtam sűrítésnek a főzelékhez. Nagyon zsenge kínai kel sikerült ma kapnom, a nagy fejből csak néhány nagy levelet használtam főzelékhez, egy szál répa, kevés szál pasztinák, két kisebb krumpli. Kevés vajra rádobáltam újhagyma zöld szár részét apróra vágva, majd apróra kockázva ment hozzá répa, pasztinák, krumpli, cukkíni, fokhagyma, szezámmag. Fedő alatt félpuhára pároltam, majd hozzáadtam csíkozott kínai kel leveleket, köménnyel. Amikor összeesett, akkor beleraktam a sűrítést, 5 perc múlva elzártam alatta a gázt, kevés lime levet raktam bele. Feltét hozzá: csirkehús került, köretnek: rizs.

A lime miatt csak egy éves kor felett ajánlom!

Szólj hozzá!

Címkék: kínai kókusz rizs vaj kel cukkíni lime

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr203211165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása