HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Geri barackot kóstolgat

2010.10.05. 11:17 sylblog

Geri 10 napig az almával ismerkedett, első 5 napban almalevet adtam, aztán 5 napig pépet. Szerencsére nem fáj a hasa tőle. Még csak kóstolgat, ami azt jelenti, hogy eddig a maximális elfogyasztott mennyiség 50 gr. Tegnap kapott barackot. Fagyasztottam pépet le még augusztusban, de elfelejtettem kivenni fagyasztóból felolvasztani, ezért a szekrényből vettem elő Kecskeméti bébi barackos desszertet. Jól sejtettem, ez jobban csúszott befele, mint az alma első nekifutásra. Ma újra kínáltam, 50 gr elfogyott, többet nem adtam neki, mert ebből az ízből ez csak a második alkalom. Terveim szerint ezen a héten csak barackozunk, hétvégén almával kombinálom. Még egy hét várakozás után kóstolunk körtét is, utána sütőtököt. A krumplit csak utána akarom napirendre venni főzelékként, de addígra már befogja tölteni Geri a 5. hónapot. Tejpépet kóstolunk majd.

Szét néztem több drogériában tejpép ügyben. Amiket anno vettem Mazsinak, egyik se jött be neki ízre. Csak rengeteg gyümivel volt hajlandó enni. Most már többféle kapható, szerintem nem olcsó mulatság. Még akkor sem, ha max. egyszer adható ebben a korban naponta a babának. Átlag 220-250 gr-os kiszerelésben kaphatóak a nagyon márkás (Pl.Miupa, Hipp stb.) tejpépek. Drogériák saját márkás tejpépei 500-600 gr-s kiszerelésben kaphatók. A legnagyobb választékot a Müellerben találtam, elég nehéz kiigazodni az anyukáknak melyiket is válasszák, mert a kicsiknek kényes az ízlésük és a gyomruk.

Szólj hozzá!

Címkék: barack

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr652346240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása