HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Rizstej, tápszer, tehéntej

2010.01.18. 08:30 sylblog

Pár nap után rájöttünk, hogy hiába van tiltólistán bármiféle tápszer és tehéntej ideiglenesen, teljesen kitudja zökkenteni Mazsit, az a tény, hogy hiába várja este a "tejcijét". Sőt, még mondogatta, várta és mutogatta a cumisüveget. Szerencsére a pöttyök szépen elmúltak nála. Változatosság kedvéért köleskását csináltam gyümivel reggelire neki, ne csak savanyított tejterméket kapjon, ahogy az orvos kiadta utasításba. A szekrény tetején már egy ideje ott állt egy literes kiszerelésű rizstej (rizsital), amit eddig csak max. főzéshez, vagy kajájához adtam. Ugyanis pár próbálkozás után feladtam,de akkor még nem volt egy éves (9-10 hónapos), mert natúrban nem ízlett neki és kár lett volna a litereset megbontani, inkább csak 2 dl-s változatot vettem főzéshez. Most hétvégén macis kakaóval neki futottunk reggelire kóstolni, lezúzta. Estére natúrba adtuk, szépen megitta. Természetesen bevacsorázott előtte velünk, így nem vacakolok már régóta azon, hogy nem 250 ml az adagja.180-200 ml teljesen jó. Rizstejet nem kell forralni, hűtőben jól el áll. Tegnap voltam védőnőnél terhesgondozáson, de megbeszéltünk Mazsival kapcsolatos dolgokat is.

Javasolta, hogy a pöttyök régi, kisebb korában bevált tápszereket adjunk és tehéntejjel várjak. Az nem probléma, ha nem babatej, mert ugyis mindenfélét eszik régóta, ami a szervezetének fontos (tojás, máj, hús, gyümölcs stb.) Így rövid gondolkozás után a Rossmannba vettem utam, miután újra sikertelenül próbáltam venni Similac-ot gyógyszertárban. Babydream 2-s és 3-s tápszerét vettem, issza is. Nem volt vele gond. Egyelőre ennél maradunk. Rizstejet vésztartaléknak vettem egy dobozzal.

Szólj hozzá!

Címkék: védőnő kakaó tápszer rizstej babydream similac babatej

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr201681275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása