HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Kenceficék, kulimájszok kenyérre

2009.11.15. 10:55 sylblog

Mazsi fogzása igen csak belendült, ami azt jelenti, hogy nem győzőm számolni a fogacskáit. Ahogy reggel a pelenkázón nevetgélt hirtelenjében 12-ig jutottam, kettő a napokban jött ki, sitty-sutty. Viszont annyira duzzadt az ínye, hogy én szerintem hamarosan jön kifele még kettő. Ebből következőleg nagyon kívánja most már a darabos kaját, de abból is inkább a pékárukat. Puhább kenyér héjával is simán megbírkózik, nem szereti, ha én gyártom le neki a "katonákat", egy-egy nagyobb darabból ő magának tép le darabkákat. Már egy ideje lehetett volna a kenyerét, kalácsát tunningolnom, de csak az utóbbi pár hétben alakult úgy, hogy változatosabbá tettem a reggelijét, vacsiját. Alnatura bio baracklekvárt már kapott, Spar-s vajas kenyeret is. Margarinból megnéztem, hogy mit adjak neki, ez vált be összetételben:

 

 

 

 

 

 

Házilag készíthetnék májkrémet csirkemájból, de mostanság nem sok időm van pepecselni. Viszont néhány kenyérre való szendvicskrém receptet berakok. Addíg is ez a legújabb felfedezettem, amiért Mazsi nagyon rajong:

 DM-ben kapható Alnatura termék, medvehagymás pástétom. Medvehagymát első között kaphatja a baba a hozzátáplálásban, 5-6 hónapos kortól. Mivel nem nagyon jutok hozzá friss medvehagymához, ezért vettem. Összetétel röviden: víz, napraforgómag, napraforgó olaj, medvehagyma, tengeri só, citromlé, 100 gr egy kis tégely és 230 ft.

A kenyér szerelet megvajaztam Mazsinak, aztán megkentem ezzel és reszeltem rá egy kis sajtot, akár meleg szenyónak is eheti a gyerek.

Szólj hozzá!

Címkék: teszt kenyér holland medvehagyma dm margarin kencefice szendvicskrkém alnatura

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr31526287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása