HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Tárkony a tányéron (10 hónapoos kortól ajánlom)

2009.08.03. 12:59 sylblog

Húsos ételeinket szeretem néha "tárkonyos" módon fűszerezni. Tejföllel, tejszínnel, gombával és sok zöldséggel. Íze nagyon hasonlít ánizsra, étvágygerjesztő hatása van, magas illóolaj tartalma miatt viszont, szoptatós és várandós anyukáknak csak kis mértékben ajánlott fogyasztani. A mezei zöldbab, krumpli, zöldborsó főzeléket jól meg lehet tárkonnyal turbózni. Egészen más az íze, mint babérleveles változatnak.
Hétvégén egytál ételnek szántam tárkonyos sertésragu levest készítettem. Mazsola babának kiszedtem a sűrűjéből és leturmixoltam fél deci rizstejjel. Sertésragu sovány sertéscombból készült.

 

Szólj hozzá!

Címkék: ételek főzelék tejföl zöldbab tárkony zöldborsó sertéscomb sertésragu rizstej savanykás

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr941285899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása