HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Amikor elkezdek főzni a babának, de nem tudom mi lesz a végeredmény;)

2009.05.03. 15:32 sylblog

Hány anyuka járt már úgy, hogy benézett a spájzba, hűtőbe és a konyhai szekrénybe tanácstalanul, hogy mit főzzőn csöppségének. Na én is így jártam ma. Végig pásztáztam a szememmel hűtő zöldséges fiókját, aztán eszembe jutott, hogy két hete vettem pár darab céklát. Magunknak vacsira csirkecombot vettem sütni. Tegnap saját gyártású baba desszertből maradt még. A meggyes rizs. Járattam az agyam, aztán végül ez lett:

A csirkecombokat megsütőttem kevés apróra vágott hagymával és fokhagymával a la nature, nem sóztam meg. 3 nyeles combból egyet kivettem egy jénai tálra és lefiléztem róla az értékes hús részeket. Céklát apró kockákra vágtam felraktam főni vízbe, amikor majdnem megpuhult hozzá adtam a meggyes rizst, kicsit sok vízet sikerült hozzá raknom, sűrítenem kellett. Egy kevés kukorica darát adtam hozzá még és a lefejtett sült csirke combi húsit, majd az egészet le turmixoltam. A meggy savanyúságát jól kompenzálta cékla.

Szólj hozzá!

Címkék: meggy baba hagyma fokhagyma rizs cékla meggyes maradék

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr511100455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása