HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Az első komolyabb almás kalandok

2009.03.26. 08:35 sylblog

2009.01.12. 14:03 sylblog

Múlt hét óta kapott babuci almalevet, aminek az előállítása nagyon pepecselős szerintem. Most már megiszik fél decit. Szóval ízlik neki. Nem tudom, hogy a hozzátáplálás kezdetén anno anyáink korában, hogy csinálták az üvegreszelővel, de nekem borzasztó darabos lett az reszelt alma. Tegnap gyerkőc szívbajt hozta ránk, félre nyelt, aztán még egy kisebb hányás is lett belőle. Gyümölcscentrifugát nem akarok venni, amúgy nincs is nagyon gyümölcsszezon. Törtem kicsit a fejem. Aztán a következőt csináltam. Két almát héjastul 3-4 percig kis lángon, saját levében pároltam. A héja nagyon szépen lejött, villával áttörtem az almát és kézi botmixerrel jól kipépesítettem. A gyereket beleraktam bébihordozóba és 40-45 perc alatt megettünk 50 gr pépet. Keze-lába járt, kérte a soron következő kanalállal. Azaz igazság, hogy viszont így a vitamin veszik el az almából, úgy hogy elősször lereszelem, aztán megküldöm botmixerrel. Egy hétig adom így neki, aztán bővítem almát krumplival, anyatejjel és kombinálom. Az őszibarack utána jönne, de hát csak mirelit van ilyenkor vagy gyári bébiétel. Mirelitet is nehéz vadászni, majd meglátjuk. Ha nem kapok, akkor répát reszelek és annak a levét kóstoltatom, ha ízlik neki, akkor Spar biorépából főzeléket gyártunk.

Szóval ennek örömére apuci is iszik felest almából, csak az erjedtebb fajtából:)

Szólj hozzá!

Címkék: alma 4 anyatej őszibarack hónapos hozztáplálás botmixer párolás üvegreszelő

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr51026301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása