HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Mit egyen a baba Nestlé módra?

2010.03.10. 14:19 sylblog

Múlt héten voltam receptet kiváltani gyógyszertárba és kedvesen a patikus hölgy kezembe adta a Baba Patika c. ingyenes újság legújabb számát (márciusi). Ahogy belelapoztam ki is esett a Nestle reklám kiadványa: Babatáplálási kiskönyv. Első nekifutásra igényes a kiskönyv, részletes, de bizonyos pontokon eltér(het) hozzátáplálási útmutatóktól, amik mostanság hivatalosan megjelennek:

  • Gluténmetes gabonaféléket már 4 hónapos kortól (szerintem inkább 6 hónapos kortól ajánlott)
  • 12 hónapos kor felett tofut is ajánlott (szójából készült ételeket én kerülöm)
  • Saláta 6-8 hónapos kor között már adható (háááááááááát, ezt nagyon nem komálom, sokfelé nitrites a talaj, van helyette sóska, spenót stb.)
  • Édesvízi halak 6 hónapos kortól (szerintem inkább 11-12 hónapos kortól, az OK, hogy omega-3 zsírsav, és egészséges maga hal, de allergizál erőteljesen. Az más kérdés, hogy Európa más vidékein első (pl. Olaszország, Anglia) első között kapják a babák)
  •  Ami szerintem pozitív a kiadványban, hogy életkori szakaszonként tartalmazza az ajánlott anyatej/tápszer, gabonaféle, zöldség, gyümölcs mennyiségi arányokat, és egy-egy heti mintaétrendet. Ám a heti menüajánlásoknál vegyük észre, hogy igen csak reklám kiadványról van szó, és szerintem a leírt mennyiségek (babaadagok) kicsik az átlaghoz képest.

Szólj hozzá!

Címkék: kiskönyv hozzátáplálás nestlé ajánlások babatáplálási

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr751828523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása