HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Barackos-túrós sült tészta (1 éves kortól)

2010.02.07. 11:18 sylblog

Hó, hó, mindenütt hó. A bevásárlást is kétszer megoldja az ember, mikor mozdul ki az ember fia kisgyerekkel. Főzni, enni kell viszont. Felmértem kajaügyileg helyzetünket, figyelembe véve a korlátozott főzési idő intervallumot. A hűtőben volt  25 dkg tehéntúró, tojás, finom házi baracklekvár, tej. Beugrott, hogy de régen készítettem már puliszka szerűséget, de a lelkesedésem alább hagyott, amikor a konyha szekrényben egy grammot sem találtam kukorica darát:(. Fodroc kocka tészta viszont volt. Rövid gondolkodási idő után neki álltam az ebédnek. Tésztát kifőztem. Közben áttörtem a túrót, kikevertem két vaníliás cukorral és jó nagy adag sárgabarack lekvárral. Aztán 4 dl tejet langyosra melegítettem 5 dkg vajjal, felütöttem két tojást, aminek a tojássárgáját szép lassan kevergetve hozzáadtam a tejhez. A tejhez még hozzáadtam reszelt citromhéjat, nádcukrot és egy vaníliarúd belsejét. Habverővel finoman lassú tűzön kevergettem, aztán margarinnal kikentem a jénai tálat. Tésztát a túrós kulimájsszal összekevertem, majd beleraktam a jénaiba. A tészta tetejére még raktam lekvárt és a vaníliás tejjel leöntöttöm. 45 perc alatt készre sütöttem 180 fokon. Mazsinak ette, mint kacsa nokedlit. Apjának nem nagyon kellett.

Szólj hozzá!

Címkék: tej túró tészta sárgabarack sütés lekvár puliszka kukorica dara tojássárgája jénai

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr261735942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása