HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Babának is szerencsét hoz a lencse

2010.01.05. 17:48 sylblog

Új évre teljesen hagyományos lencsefőzeléket készítettem csipet-csapatnak. Annyi, hogy Mazsi miatt a lencsével együtt főztem egy nagy krumplit és egy szál répát. Majd neki kiszedtem répát, krumplit, lencsét és jól átturmixoltam. Még repetázott a 16 hónaposom is belőle. Kibújt a 14. fog, egész hátul, rágófog.

Tápszer ügyileg elbizonytalanodtam, Similac hiánycikk, amit eddig nagyrészt ivott Mazsi. Korának megfelelő tápszerek közül Bebivita, Babylove, Babydream jönnek szóba, de egy vagyon. Nagyon gondolkozom, hogy miután meggyógyul, el kezdünk a tehéntejjel ismerkedni.

2 komment

Címkék: lencse 16 hónapos

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr551649324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

essz · http://bubukedves.blog.hu 2010.01.09. 23:20:22

hát én már próbáltam megismertetni bubut és patakokban ömlött ki a szájából a tej, annyira nem ízlett neki...
kíváncsi vagyok

sylblog 2010.01.11. 08:04:55

@essz: Tehéntej ügyben eddig úgy állunk, hogy hébe-hóba kapott keveset főzelékbe, baba kajába, de ez nem rendszeres kategória, és ez a mennyiség nem volt sok (max. 30-40 ml). Szóval, az ízét nem nem ismeri még.
Lehet elvetemült anyukának tartani, de annyiféle tápszert kapott már Mazsi, hogy néha napján megkóstoltam őket. Az ízük, nem az élvezet kategória.A dobozos 1,5% UHT olcsók tejekre hajaznak a tápszerek ízben. Így azt gondolom, hogy nem csoda, hogy kiköpte a tejet Bubu.
Igazából nem az íze kedvéért kéne inni a tehéntejet, ami benne van pótolható változatos étkezéssel.
Azért van lehetőség ízesítésre, és szerintem ez lesz nálunk (banánturmix, karamell (szigorúan nádcukorból,macis kakaó, karobpor, bio vaniliás pudingpor->vaníliás tej stb.)
süti beállítások módosítása