HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Pasta, baba pasta...egy változat a sok közül

2009.08.19. 12:59 sylblog

Mazsola baba jobban van, már jut időm alapvető dolgokra, de komplett ünnepi menüsorokat lehetetlenség lenne megfőzni mellette. Házunktól 25 m-re található Heliker-ből COOP  bolt lett, azóta igen gyakran megyünk le vásárolni Mazsolával, akár hétvégén is. Zöldséget, gyümölcsöt, hús fix napokon hoznak egy héten, ezeket mindig az eszembe tartom és akkora időzítem a beszerzésüket, mert tuti, hogy friss. Friss sertéslapockát daráltattam, ambiől paradicsomos-zöldfűszeres cuccos lett. Tésztát pillanatok alatt kifőztem, természetesen durumtésztát, bár már tönkönytésztát is használtam.  Két fej hagymát olívára feldobtam, hozzáadtam borsikafüvet két cikk apróra vágott fokhagymát, majd a sovány setéshúst fehéredésig sütöttem, sómentes vegamixel meghintettem, aztán pici vizet raktam alá. Ezútán paradicsomszószt raktam hozzá. Gyerkőcnek a cuccosba bébirépát raktam, ez nagyon gyorsan megpuhult. Manókámnak kiszedtem két babaadagra való tésztát, 8 ek-nal kiszedtem a kulimájszból, a bébirépákat nem aprítottam fel, hogy könnyebb legyen kihorgászni lábasból. Azt is kiszedtem babának, majd kevés forralt, hűtőtt vízzel az egészet összeturmixoltam. Magunknak utána ízesítettem, sóztam. Reszelt trappista sajttal tálalom kicsiknek, nagyoknak.

Szólj hozzá!

Címkék: baba hús tészta pasta sertéshús darált bébirépa lapocka paradicsomos durumtészta

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr71323022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása