HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Karfiol kukoricával és marhahússal főzelék (10 hónapos kortól)

2009.07.23. 16:41 sylblog

Szerettem anno vásárolni a Plusban, de aztán átvette a Spar. Egy évig tartott, míg kifuttaták a régi termékeket, de ebben a köztes állapotban egészen mostanáig nem volt teljes a választék a "normál Spar" üzletekhez képest. A Plus-ban felénk volt egy jó hentes, de bontották velük a bérleti szerződést, aztán hónapokig semmi. Mint babás anyukának nekem nem mindegy, hogy friss, jó árut hol tudok beszerezni. Ez közel volt. Aztán kirakták a plakátot, hogy megnyílik a saját húsüzletük a Sparnak. Mentem is azonnal tesztelni, de nem bántam meg. Ha fogy az árú, akkor napjában kétszer is feltöltik friss hússal a hűtőpultot. Sikerült szép marhahúst kapnom. Így hát fel is dobtam egy nagy lábasban sok zöldséggel főni. Nem húslevest akartam készíteni, csak így ízletesebb az elkészült hús. Anyósoméktól kaptunk saját kertből karfiolt. Az egész fejet bele raktam, répával, krumplival, karalábéval és egy cső kukoricával, hogy pikánsabb legyen a dolog. Natúr szárított leveszöldséget is raktam a főzőlébe. A hús mikor már két órája főtt, akkor raktam hozzá a zöldségeket. Leghamarabb a kukoricát vettem, aztán répát, krumplit, karfiolt és a végén a karalábét. A hús mikor megfőtt (kb. 3 óra), kiszedtem és felaprítottam és főzőlével leturmixoltam. Az előzőleg kiszedett zöldségekkel hozzáadtam a marhahús egy részét, a másik felét kiadagoltam (2-3 baba adaghoz való került egy-egy dobozba) lefagyasztáshoz.

Szólj hozzá!

Címkék: répa krumpli spar főzelék marhahús karfiol plus kukorica karalábé

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr921263298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása