HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Baba kaja sült zöldségekből (9-10 hónapos kortól)

2009.07.23. 16:14 sylblog

Támad egy olyan ötletem, hogy ami van itthon a hűtőben zöldségek, abból készítek baba kaját Mazsolának. Pár napja vettem padlizsánt, mert már ez is megjelent és 9-10 hónapos kortól adható. Nem laca-facáztam. Fogtam 2 szál répát, 3 nagy krumplit, 1 fej vöröshagymát, 3 zöldpaprikát hosszba felvágva, 2 paradicsomot és 1 db új céklát és bedobtam a sütőbe cirka egy órára. Egy kevés olívát raktam alájuk. A padlizsánt, krumplit, megszúrkáltam. Miután kivettem a sütőből a zöldségeket, hagytam hűlni őket. Elővettem egy nagy salátás tálat és felkockázva beleraktam a cuccost, miután lehúztam a héjukat. A padlizsánnak nem csak a héját távolítottam el, hanem egy kanállal apró magokat is, bár ez, nem baba kajánál nem szükséges lépés (pl. padlizsán krém). Igaz a padlizsán húsa nem sok lett, de nem baj, mert igazából bevezetni akartam gyerkőcnél ezt azt ízt. A hagymát, céklát és a répát imádom, ha megsül, fantasztikusan édesek lesznek. Nem sok fűszert raktam hozzá a cuccoshoz éppen ezért, egy pici fokhagymát és borsikafüvet. Forralt vizet és egy kevés kukoricapelyhet raktam még hozzá, majd az egészet leturmixoltam egy kis főtt csirke husival.

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: répa krumpli paradicsom paprika sült 9 padlizsán zöldségek cékla hónapos kortól

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr811263243

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: TajirQQ 2019.05.04. 11:38:10

145 bűnözőt fogott az Egyenlítő! - B1 BLOGCSALÁD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása