HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Nem puffasztja Mazsolát karalábé, brokkoli, kelbimbó, borsó (7 hó)

2009.04.08. 07:49 sylblog

Gyerkőcnek az utóbbi két hétben kezdtem adni puffasztó dolgot. Csirkehús levesben főtt zöldségek mellé társult egy cikk karalábé, sikerült a múltkorában zsenge fej, új, magyar karalábét. Sima krumpli-répa kompozícióhoz mirelit keverékből egy darab brokkolit vagy apró kelbimbót raktam. Azt hozzáteszem, hogy inkább csak az íze kedvéért kerültek első alkalommal, mert egy-egy főzés alkalmával 2-3 adagnyi főzeléket készítek a babának. Aztán mostanra a darabszámot ezekből 3-4-el emeltem. Borsóból a kecskemétit kóstoltuk csirkehússal. Nagyon ízlett Mazsinak. Elméletben ez is puffasztana ugyebár a héja miatt, de gyári főziben tuti, hogy nincs héja, mert könnyebben meg tudják oldani a passzírozást.
Már egy jó ideje keresek egy jó képességű PASZTINÁK PASSZÍROZÓ SZERKEZETET, de nem találtam még:((((. Nem sajnálom időt, elszórakozok én a héj eltávolításával dupla szűrőszettel (Csak műanyag szűrő közepes lyukméret (2-3 mm)+húsleves szűrő), mert más az íze, amit én készítek.
Házi cukorborsó egy zacskóval lapult még tavalyról a fagyóban, el is készítettem pepecselve, de nagyon finom lett.
Hozzátáplálási táblázatok meg kavarhatják az embert, hogy akkor mit, mikor. Ezeket zöldségeket többségében inkább a 8 hónaptól ajánlják, de azért finoman picit előbb is lehet próbálkozni. Szerintem, ha nem anyatejes már a baba és jó étvágyú, szereti az új ízeket, óvatosan adhatunk nekik.

Klikk ide hozzátáplálási táblázat!:

www.babanet.hu/tarsalgo/attachments/1193060534.6296.doc

Szólj hozzá!

Címkék: táblázat kelbimbó borsó brokkoli karalábé pasztinák puffaszt passzírozó hozzátáplálási

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr381053172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása