HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Mérföldkő főzelékes projektben

2009.03.26. 09:11 sylblog

2009.02.06. 13:49 sylblog

Tegnap és tegnap előtt legnagyobb meglepetésemre gyerkőc MEGEVETT EGY-EGY TELJES ADAG FŐZELÉKET, AMIT ÉN KÉSZÍTETTEM. Két napra készítek főzeléket babucinak (ebben most répa-alma-rizspép-barack desszert volt). A legjobb még az, hogy 30 perc alatt ettük meg, de elfáradtam a végére. Folyamatosan énekeltem, beszéltem Mazsolához, a figyelmét muszáj teljesen lekötni, hogy jól menjen az etetés. Nem kívánt utána tápszert, kiváltottunk egy étkezést:), hurrá!

Szólj hozzá!

Címkék: főzelék étkezés kiváltás rizspép

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr41026374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása