HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Barackkal folytatom hozzátáplálást

2009.03.26. 08:51 sylblog

 

2009.01.16. 09:13 sylblog

Két napja nem adtam neki almát, valószínűleg ez okozta azt, hogy alig bírta a kakit kinyomni.Védőnőt felhívtaml, hogy mit tanácsol, akkor most hogyan tovább hozzátáplálás terén.Most ugrunk őszibarackra és a sütőtökre. Egyelőre csak kecskeméti bébiételben láttam önmagában barack pürét. Fagyasztottat még mindig nem találtam, talán ma eljutok Spar-ba, hogy felmérjem a helyzetet mirelit őszi terén.

Ma 7.30-ig aludta Mazsola, aztán játszott egyet, addíg lefejtem neki a tejet. Megitta az adagját és már aludt újra. Szépen kilopoztam a szobájából a porszívóval (születése óta orrszívás miatt állandó lakója lett a szobájának), mert már kriminál, ahogy kinéz a nappali és a többi rész. Szóval mindjárt takarítok.

Gyerkőc mellett hébe-hóba tudok csak főzni, inkább csak hétvégén. Más helyről rendelek és fényévekkel jobb szerintem, mint a Gastroyal.Tőzsde Ételfutártól.(Árban, ízben is.)

Szólj hozzá!

Címkék: alma sütőtök tőzsde őszi őszibarack ételfutár gastroyal kecskeméti bébitétel

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr91026328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása