HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Kukoricás, csirkehúsis főzelék (8 hónapos kortól)

2009.07.12. 14:04 sylblog

A piacon megjelent a főzni való kukorica, most a legzsengébb, nagyon gyorsan megfő. 100 ft/db áron vettem nagyon szépet, magunknak még drágának találtam,  de Mazsolának úgy gondoltam kóstolónak főzelékbe jó lesz. Kukoricát már többféle módon evett már. Gyári bébiételek kedvelt összetevője a kukorica, mert gluténmentes, jóízű és laktató. Mazsola baba által ismertek: kukoricadara, kukoricakrémes gyári bébiételek, kukoricapehely. Viszont a friss, főtt kukoricának teljesen más az íze, főleg más zöldségekkel és hússal. A kukoricát megfőztem, majd egy tányérra kivettem, de nem öntöttem ki a főzőlevét. Miután kihűlt leszedtem a kukoricaszemeket a csőről, addíg felraktam egy szál és répát és két nagyobb darab krumplit csirkehússal főni a kukorica főzőlevével. Az utolsó 10 percben hozzá adtam a kukoricát és két evőkanál paradicsomlét adtam hozzá és pici köményt. A köményt a könnyebben való emészthetőség kedvéért raktam bele, mert turmxolás után én nem passzírozgatom a kukoricát a babának. Ezért ezt a változatot a biztonság kedvéért csak 8 hónapos kortól ajánlom.

Szólj hozzá!

Címkék: nyár főzelék gluténmentes kukorica kömény csirkehús

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr61241762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása