HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Hozzátáplálás 2.0 almalével indult

2010.09.30. 12:27 sylblog

Egy hete adtam lesz, hogy ismerkedik Geri az almával. 4 napig almalevet adtam pár kanállal, mostanra ugrottunk az üvegreszelőn készített pépre. Almalé fele be, fele ki. Pépnél első két alkalommal ugyanez volt az ábra. Tegnap már majdnem elfogyasztotta és kis kávés pohár kétharmadának. Egy kicsit csaltam, tettem bele pici anyatejet. Egyelőre bébihordóban, kétszeres vegyvédelmi felszerelésben állunk neki baba étkeztetésnek. A kétszeres védelem a népszerű IKEA-s frottír előkét és etető zubbonyát jelenti. Beleraktam a dönthető etetőszékbe is Gerit, de nem igazán kényelmes még neki (még szűkítővel sem). Mazsit még használja etetőszéket, féltékenyen nézte, hogy miért is eszik az ő etetőszékében Gerit. Az almapépet délelőtt adom bő egy hétig még így tervezem, csak utána kóstoltatok vele barackot. A kanálra sok pépet nem rakok, mert kilöki, pici kis adagokat lenyalogat DM-s műanyag etető kanálról.

Szólj hozzá!

Címkék: alma hozzátáplálás anyatej etetőszék kistestvér négyhónapos

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr652334375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása