HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Áltiramisu (10-11. hónapos kortól)

2009.11.26. 08:49 sylblog

Hozzávalók:

250 gr mascarpone (tejszínes natúr krémsajt)
2 kk karobpor
2 kk Macis kakaó
50 ml kókusztej (nem boltban vásároltam, hanem házilag 10 dkg kókuszreszeléket felfőztem 1 l vízben 15 percen keresztül, majd leszűrtem. A kókuszreszeléket kevés lével leturmixoltam, majd újra átrottyintottam, majd újjabb szűrés után félre raktam egy üvegben)
8 db babapiskóta
1,5 csomag vaníliás cukor

Ezt az édességet "hirtelen felindulásból" készítettem Mazsinak egy vasárnap délután. Tudom, hogy a tiramisu receptje ennél bonyolultabb, de az ízek hasonlók, de én gyorsan akartam összerakni. Egy mély tálkában ujjnyi darabokra törtem a babapiskótákat. 1 dl forró vízzel kikekevertem Macis kakaót és karobport, majd majd a piskótára öntöttem. Amíg ázott, addíg egy másik tálkában a mascarpone sajtot kikevertem vaníliás cukorral és kókusztejjel. Aztán a babapiskótával összeforgattam. Ez kb. 3-4 baba adagnyi lett. Hűtőbe beraktam 10-15 percre.
 


 

Szólj hozzá!

Címkék: tiramisu mascarpone kakaó kókusztej babapiskóta karobpor macis

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr701553273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása