HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Talán melléfogtam kolhoszos bébiétellel?(Cukkíni)

2009.03.26. 09:16 sylblog

2009.02.16. 11:50 sylblog

Nesze neked, lökött anyuci, kidobtam az ablakon akciós áron 179 ft-t Kecskeméti Cukkínis főzelékre. Zöldségtartalom:25 %, többi kukorica és rizsdara. Feltunningoltam krumplival, répával és amikor már hozzá adtam a gyári kész bébiételt és csak utána kóstoltam meg, ekkor döbbentem le, hogy igazából a kukorica  -enyhén édeskés- ízét érzem. A répa és krumpli mellé került ízjavítónak egy evőkanál házi paradicsomlé. Na, így nagyjából kompenzáltam a tömény kukorica ízt (tuti, hogy szomjas lesz rá).A főzelékem így tiszta szénhidrát bomba lett. Mivel a répa, paradicsom és kukorica is picurt édeskés és a cukkini uborkafélék családjába tartozik, szegről-végről rokona töknek, a sütőtökre hasonlít az ízvilága.

Hát ma ebédre megkóstoljuk, kiváncsi vagyok, hogy csak nekem vannak fenntartásaim, vagy a Kis Mazsolának is az ízével kapcsolatban.

sylblog 2009.02.17. 11:39:52

Tévedtem, fél üveggel megevett a főzelékből és egy óra múlva 150 ml anyatejet megitta.Sőt, esti fürdetés előtt is szépen evett még belőle. Ettől függetlenül, nem fogom a gyári cukkínit adni.

Szólj hozzá!

Címkék: sütőtök tök kukorica cukkíni szénhidrát bébiétel kecskeméti

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr691026384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása