HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Hozzátáplálási tanácstalanság (HT)

2009.03.26. 08:53 sylblog

2009.01.21. 14:00 sylblog

Nem tudom, hogy anyukaként, ki-ki hogyan oldja meg a hozzátáplálást, bocsánat elválasztódást (elválasztás helyett ez dívík mostanság, szopós babánál, a babára van hagyva a dolog, kb. nagyjából ezt jelenti). Az nagyjából világos, hogy milyen sorrendben kellene bevezetni a gyümölcsöket, főzelékeket. SZÁMOMRA AZ MÁR NEM TISZTA, HOGY MILYEN NAPSZAKBAN, KÉT ÉTKEZÉS KÖZÖTT VAGY FŐÉTKEZÉS (ANYATEJ/TÁPSZER ELŐTT KÍNÁLJAM-E MEG A GYERKŐCŐT), MERT MÁST MOND VÉDŐNŐ, NET, ORVOS, BARÁTNŐ, ANYÓS, NAGYMAMA. MERT NEM MINDIG TUDOM DÉLELŐTT KÍNÁLNI, HA NAGYON NYÜGŐS ÉPP.

PRÓBÁLOM AKKOR KÍNÁLNI, HA NYUGODT A GYERKŐC ÉS KB. EGY ÓRÁJA EVETT TÁPSZERT/ANYATEJET (LEFEJVE).


Kérdéses az is, hogy a GYÜMÖLCSBŐL MEKKORA ADAGOT KELL IDŐVEL ELFOGYASZTANIA A BABÁNAK (DESSZERTNYI MENNYISÉGET (70-80 ml) VAGY AMENNYIT MEGISZIK A TÁPSZERBŐL (pl. 160 ml).
Etetőszéket még nem akarunk venni, addíg amíg nem ül önállóan gyerkőc. Bébihordozóban etetem, csak az a BAJ, HOGY 10-12 PERCNÉL TÖBBET NEM BÍR KI BENNE, DE KÖZBEN TÁTJA A SZÁJÁT A KAJÁÉRT.

Ha valakinek van valami tippje szívesen veszem!

Barack egyértelműen ízlik gyereknek. Tegnap bővítettem a repertoárt GYÜMÖLCSÖS RIZSPÉPPEL. Enyhén szólva drággálom a boltban kapható rizspépeket. Vettem "A" min. rizst, 10 dkg-t szépen átmostam, átválogattam, majd 3x-s vízben 30 perc alatt széjjel főztem. A főzőléből egy két-három evőkanálnyit kiszedtem. A rizst leöblítettem majd beletettem keverőtálba hozzáadtam a kiszedtett főzőlét és 70 ml kikevert tápszert. Botmixerrel kiképesítettem, majd gyümölcspépet adtam hozzá feles arányban. A natúr rizspépet kistálkába kiadagoltam és lefagyasztottam, ha kell egy-egy adagot előveszem és tetszés szerint ízesítem valamilyen gyümölccsel.

Szólj hozzá!

Címkék: alma barack desszert hozzátáplálás etetőszék bébihordozó elválasztódás rizspép

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr311026334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása