HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Sárgabab kukoricával, csirkehússal (10-12 hónapos kortól)

2011.07.14. 11:42 sylblog

Alig egy hónapja meggyőződtem róla, hogy a főtt kukorica alaposan átturmixolva nem bántja a pociját Gerinek (elmúlt 1 éves), bátran kezdtem ízesítés kiegészítésnek használni baba kajákba. Most a legzsengébb, amikor gyorsba főzők, akkor leszedve a csőről ilyen-olyan zöldséges főzelékbe rakok neki. Legutóbb sárgabab mellé raktam, nagyon zsenge volt bab is. Most jó felhasználni, mert nem fáj. 40 dkg sárga babot kevés vajon, apróra vágott petrezselyemmel megpároltam, majd jól meghintettem 3,5 ek zabkorpa, búzacsírral keverékkel, ezzel sűrítettem, majd pici pirulás után kevés vízzel felengedtem és hagytam főni max. 5-10 percig. Ezalatt minden fakszni nélkül csirkecombokat főztem meg. Egy egész kukorica szemeit lemorzsoltam és kb. 3 adaghoz (750 gr) hozzáturmixoltam egy nagy felső combbal (bőre nélkül természetesen).

Szólj hozzá!

Címkék: sárga 10 fokhagyma bab vaj búzacsíra csirkehús zabkorpa hónapos kortól

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr743065628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása