HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Majdnem tejpép

2010.12.15. 15:11 sylblog

A gyerekdokink nagyon nem szereti, ha babának tejpépet adnak, mert szerinte az majdnem olyan, mintha egyenesen tehéntejet adnának neki. 4 hónaposan Milumil vaníliás tejpépet adtam Gerinek, amit annak módja szerint visszahányt. Egy-két sikertelen próbálkozás után feladtam. Eddig nem kellett nagyon arra hajtanom, hogy mindenáron beiktassuk a tejpépet az étrendbe. Inkább natúr gabonapépekkel dúsítottam a főzelékeket és gyümölcsöt. Most viszont úgy döntöttem újra neki futunk tápszer kóstolásnak, mert anyatejgyűjtőből anyatejet csak 8 hónapos korig adna és ki tudja mennyit tudnak adni maholnap, nekem is van még tejem, de márcsak 3x alkalommal fejek. Úgy döntöttem, újra nekifutunk tápszer kóstolgatásnak. Ez úgy történt, hogy natúr Dm-s gabonapéphez raktam 1 mérőkanál tápszert, majd gyümölcsöt. A tápszer mennyiségét 3 mérőkanálra emeltem. Ízre teljesen olyan, mint bármelyik általam ismert tejpép. Lényeg az, hogy így elfogadja a kaját Geri és nem küldi vissza és ízlik neki.

Szólj hozzá!

Címkék: hozzátáplálás anyatej tápszer gabonapehely tejpép

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr982517601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása