HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Mit nem evett még 23 hónapos Mazsi?

2010.08.02. 08:17 sylblog

Hajnali szoptatás kistesóval elhúzodott, így már nem feküdtem vissza, meg vártam, hogy korán reggel fel kelt Mazsi Apu, ment dolgozóba. Miután megtejeskávéztam vele, 5 perces üresjáratomban végig szaladtam az egyik hozzátáplálási táplázaton, aztán leesett a tantusz, hogy a 23 hónapos Mazsi mit nem kapott még:

  •  kóstolásnyi mennyiséget meghaladó füstölt kolbászt, sonkát, sajtot.
  • mézet, diót, mandulát.

Mazsi néha elég egyhangúan reggelizik, ez az ő heppje. Sonka-kenyér a sztenderd, ezért nem árt néha bepróbálkozni, én most a mézet veszem előre az előzőek közül. Úgy adom, hogy ne folyjon a kenyéren szana-széjjel. Klasszikusan vajjal, margarinnal vagy natúr vajkrémmel egy-két teáskanálnyi mennyiséget kikeverek és úgy kenem kenyérre.

Füstölt kolbász, sonka kedvenc, csak nem akartam neki sokat adni.

Szólj hozzá!

Címkék: reggeli dió kenyér méz sonka kolbász vaj hozzátáplálás füstölt kétéves margarin vajkrém

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr12192547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása