HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Tavaszi "zöldegyveleg" főzelék vagy krémleves (11-12 hónapos kortól)

2010.05.04. 11:30 sylblog

35 hetes terhesen ritkán jutok el piacra, mert eléggé elfoglalt vagyok itthoni teendőkkel, Mazsival és a tanulással. A vásárlások nagy részét a házunk mellett lévő ABC-ben intézem vagy célirányosan akciós dolgokért küldöm Mazsi Aput beszerezni. Így kihasználtam az NST után azt a rövid időt, ami rendelkezésre állt, irány a piac. Későn jött tavasz, sóska, spenót, retek, saláta volt mindenütt a felhozatal. Vettem 30-40 dkg sóskalevelet, aztán az egyik árusnál találtam nagyon zsenge, nem túl nagy méretű cukkíniket. Vettem belőle pár darabot.

A sóska leveleket átválogattam, szárukat eltávolítottam, apróra vágtam, majd kétszer leforráztam forró vízzel, addíg szűrt csirkememell filéből készül húslében felraktam 4-5 krumplit, 1 szál sárgarépát apróra vágva, 1 cukkínit kockázva főnni. A főzőlébe raktam sok apróra vágott fokhagymát, újhagymát, szerencsendiót, kevés paradicsomlevet. Majd amikor a répa és krumpli megfőtt, hozzáadtam a sóskát és zabpelyhet (sűrítésként). Utána lassan kevergettem 10 percig, majd az egészet összeturmixoltam, 1 ek vajat és 3 ek 20%-s tejfölt kevertem bele és még összerottyintottam az egészet. Egy picit a zöldegyveleget savanyúnak éreztem sóska és tejföl miatt, 2 kk nádcukrot raktam bele.

Mazsinak ebédre pirított kenyérkockákkal tálaltam.

Szólj hozzá!

Címkék: 1 fokhagyma főzelék tejföl éves vaj krémleves cukkíni sóska nádcukor kortól szerencsendió

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr501973459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása