HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Túró desszert kölessel (8 hónapos kortól)

2009.05.26. 09:47 sylblog

Valahogy úgy alakult, hogy Mazsola babának utoljára 3 hete adtam kölest. Még volt a fél kilós zacsiban egy kevés, így hát, úgy döntöttem, felhasználom. Kb 2-3 adag ételhez bőven elég volt. Felraktam főni a köles két evőkanál kukorica darával. A vízbe raktam egy kanál nádcukrot és lassú tűzőn 10 percig kevergettem. Amikor már jól összeállt a köles és kukorica dara hozzá adtam két lereszelt almát és egy felkarikázott banánt és 6 ek púpozott ricotta túrót, majd az egészett összeturmixoltam.

Szólj hozzá!

Címkék: alma banán túró desszert kukorica dara köles nádcukor

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr351144245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása