HTML

Syl_babagasztro

Babakonya, baba gasztro, hozzátáplálás, receptek, ötletek, tapasztalatok, ételek bevezetése

Friss topikok

Linkblog

Paprikás rántás babakajához, tejföl (laktózmentes)

2009.05.22. 17:18 sylblog

Tegnap meglátogatott a védőnő, mondta, hogy mivel elég sok mindent már eszünk, akár egy kevés édes, nemes piros paprikát is használhatok a babakajákkhoz és lehet száraz rántással készíteni a főzelékeket, de inkább habarjam(!). Erre megkérdeztem, joghurtosan?Válasz: tejföllel. Hmm. Erre én: hát az zsírosabb, de megpróbálhatjuk laktózmentes változatban (Magic Milk márka Tesco-ban cirka 110 ft kis dobozzal)
A hétvégi főzést ez alapján szerveztem itthon, karfiol leves és pörkölt készült kézi tarhonyával. A karfiol levest paprikás rántással készítettem. Mazsolának kiszedtem egy jó nagy adagot a végén kevés lével és hozzá turmixoltam (főtt) csirkehúst és 2 ek laktózmentes tejfölt.
A sikert azonnal learattam nála ebédkor;). Védőnőm szerint akár főzőtejszínt is használhatok most már babakajában, de egyelőre ezt hanyagolom. Ez tömény -szerintem- még neki.

Szólj hozzá!

Címkék: paprika tejföl karfiol habarás laktózmentes csirkehús rántás

A bejegyzés trackback címe:

https://syl-babagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr551137767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása